יתרונות הלוואה חוץ בנקאית

רבים מאיתנו נתקלים בצורך במימון שכר לימוד לאוניברסיטה, חתונת הבת, טיפול שיניים יקר ודחוף, או שיפוץ הבית. הבעיה מתחילה כשאנו מגלים כי אין ברשותינו סכומי כסף אלו, וכי ההכנסה השוטפת לא מספיקה לכסות את ההוצאה. בישראל, התפתחו עם השנים  שיטות מימון שאינן דווקא דרך הבנק,  ובעזרת יועץ עסקי , המקלות מאד על מי שאין בידו סכומי כסף להם הוא זקוק, לקבל אותם, ובתנאים נוחים.

מימון חוץ בנקאי, והחיים קלים יותר

הלוואה חוץ בנקאית היא כל הלוואה שאינה נעשית באמצעות הבנק, והיא חיצונית. מכאן שמה. קיימים כיום סוגים רבים של הלוואה חוץ בנקאית, אותם ניתן לבדוק, ולבחור את זו המתאימה לנו ביותר. סוגי הלוואה חוץ בנקאית הבולטים ביותר הם הלוואה באמצעות כרטיס האשראי, דרך חברת האשראי,  הלוואות מימוניות לרכב, הלוואה של חברות ביטוח בהן מתנהלים חסכונות כמו קרן פנסיה או קרן השתלמות, וכן הלוואה דרך מקום העבודה, כשההחזר הוא באמצעות קיזוז מהמשכורת. להלוואות חוץ בנקאיות יתרונות רבים, להלן כמה מהם:

יעילות- הלוואה חוץ בנקאית באמצעות כרטיס אשראי היא מהירה, מתבצעת באמצעות הטלפון, ולאחר בירור קצר לאימות הפרטים, היא מועברת לחשבון תוך כיומיים.

בטחונות- הלוואה חוץ בנקאית לא דורשת החתמת ערבים. הערבות היחידה המתבקשת היא תלושי משכורת לשכירים או הצהרת הון לעצמאיים, ובדיקת יכולת ההחזרים של הלווה.

נוחות- עם הלוואה חוץ בנקאית, ניתן להחליט במקרים רבים על גובה הסכום הראלי להחזרה, ועל פריסת התשלומים לתקופה הרצויה.

שקט נפשי- חברות חוץ בנקאיות הן אמינות, מוסמכות, ועם רשיון לעסוק בתחום מטעם משרד האוצר. אם נתקלתם בחברה שלא יכולה לספק לכם הוכחות אלו, כמו למשל שוק אפור, עדיף שתוותרו על ההלוואה.

ריבית הוגנת- רוב ההלוואות החוץ בנקאיות נושאות ריבית נמוכה יותר משל הבנקים, או זהה להם.

אז והיום

כאמור, בעבר היינו נתונים לחסדי הבנקים בלבד. יכולת הבחירה החופשית מאפשרת לנו לבחון אפשרויות מימון שונות, וגם יוצרת תחרות בין הגופים החוץ בנקאיים, המעוניינים שאת ההלוואה ניקח מהם. גם הבנקים מצידם, המודעים לאפשרויות השונות העומדות בפני הצרכן, מתגמשים לעתים, ומורידים בריביות, או לא מציבים תנאים נוקשים לקבלת הלוואה מהם. כך שזהו מקרה בו כולם, בעיקר הצרכן יוצאים מורווחים.

אם בחרתם לבקש הלוואה חוץ בנקאית, ערכו השוואת מחירים בין חברות האשראי השונות, בררו את גובה העמלות, הריביות, וכל תשלום נוסף, אם יש, כתנאי לקבלת ההלוואה. הכינו מראש דפי חשבון בנק של החודשים האחרונים, וכן תלושי משכורת, שכן תתבקשו להציג אותם בפני חברות האשראי. באופן זה ייחסך לכם זמן יקר, בפרט אם אתם זקוקים למימון באופן מיידי.

אם ההלוואה נועדה לצורך רכישת רכב, חברות ליסינג רבות מציעות מימון שלהן, בתנאים נוחים מאד ובריבית נמוכה. באופן זה הרכב משועבד לחברה, אולם אתם נהנים מנהיגה ברכב חדש, עם החזר תשלומים נוח, שבסופו יעבור הרכב על שמכם, והשעבוד יוסר.

מחשבון משכנתאות
סכום המשכנתא:
ריבית:
תקופה בשנים:
תשלום חודשי: